Lediga fredag.

Efter lite om och men vid halv 7 snåret i morse, bestämde sig junior för att åter ta sovmorgon till klockan 9. Fick i oss lite frukost innan vi susade till Nås. Där var även kusin Oscar, som var hemma från dagis med hosta. M och pappa åkte och inhandlade en vägtrumma, medan vi andra gjorde det mesta.... varken O eller L har tid att göra en sak speciellt länge... =) Fick lunch av mamma allesammans, innan jag följde med O in för att sova lite middag. L slocknade i bilen hem och ligger nu ute och sover han med. Ska därför passa på att få lite saker gjorda här hemma jag med, innan jag ska bege mig mot träningen... och innan dess ska jag göra lite inhandlingsärenden på Ica Maxi. =)


Kommentarer
Postat av: Inger

Tack för utfört uppdrag! Pengarna finns på kontot.



Kram mamma

2010-04-23 @ 21:55:42
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0