Måndag 12/4

Tro det eller ej, men Ludvig sov i sin säng hela natten och vaknade inte förrän 7.20! Godmorgon!

Busade och hade oss några timmar på förmiddagen, innan vi sov middag, åt lunch och sen åkte vi till Nås. Sådant ljuvligt vårväder det har varit idag. Jag njuter! Det gör nog junior också, som slipper ha overallen på sig. Idag hade han till och med på sig adidasskorna ett tag. Jag ska försöka få till en bild sen, så ska ni få se. Hur söta som helst, men lite svåra att få på, på en liten kille som mest spretar med tårna och spänner hela fötterna...

Tog oss en promenad, som slutade med att L inte ville sitta i vagnen, så vi fick vända hemåt igen och spänna fast honom i selen.... är man busig så är man. Lyckades hålla honom vaken hela eftermiddagen fram till att vi tackade för oss och begav oss mot min träning... då slog han igen sina blå innan vi ens passerat shell,dvs inte ens efter 2 minuter! Så han hade noll koll på att hans mamma och pappa bytte bil med varandra några mil bort.. utan vaknade i bilen med pappa 200m innan de var hemma. Skapligt va?

I helgen slog det mig en sak.... under de kommande 7 veckorna, så kommer hela familjen att fylla år, först M, sen jag och strax efter mig junior.... OCH frysen innehåller inte det minsta tillstymmelse till kaka eller bakverk.... Observera också att M fyller år redan på LÖRDAG... så det kanske är dags att ta tag i saken redan i morgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0