Nu ska här sovas.

Planen i eftermiddags var att L skulle sova i bilen till stan, för att vara vaken under tiden där och hela vägen hem. Resultatet av stadsresan blev: L var vaken hela vägen dit, hela vägen där och somnade som en stock på vägen hem.... så med tanke på att hans siesta kom mellan klockan 18-19 var det bara att ställa in sig på att det skulle bli en sen kväll så även idag.... sagt och gjort.. strax före 23 slog han igen sina blå.

Det har varit en konstig fredagkväll idag. Annars på fredagar brukar inte jag komma hem förrän vid 20.30 tiden och det i princip bara är att få något i magen, busa lite och sen är det läggdags. Idag var vi hemma vid 19 tiden och hade heeeela kvällen kvar att spendera på något vis. Man blev snudd på lite rastlös. Dock bojkottade vi allt vad majbrasor och fyrverkerier heter och har stannat hemma.

I morgon väntar match för min del på eftermiddagen. Ett av mina gamla lag, Västerås BK30 kommer på besök. Skojsigt. Dock är det inte många spelare jag känner till nu föriden, men jag hoppas att härliga Lasse fortfarande är med. Tränar-Bengt kanske också? Tuff och hård match kommer det bli, men det är bara att rycka upp oss sen förra helgen och spela som vi kan, sen hoppas vi att vi inkasserat årets första 3 poängare när domaren blåser av matchen runt 16.45 tiden. Håll en tumme.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0