Tack för idag onsdag.

Efter ett bad och middagssömnen som slutade med att jag väckte L efter dryga 2 timmar... visade termometern 38.4´c. Dessutom hade M läst någonstans att på örontermometrar ska man lägga på 0.5´c, vilket innebär att skulle L ha haft över 40´c i morse....hmm...

Hur som helst så tror jag dock att det börjar vända lite. Jag ser i varje fall en ljusning. Jag fick dessutom honom att äta upp en hel burk med köttbullar och tillbehör. Ja, inte glasburken förstås, men dess innehåll. =) Så det finns hopp om att febern ska vara väck i morgon och att vi skulle kunna gå ut och ta lite frisk luft. Skulle inte vara helt fel. 

Om det inte är ett spår av viruset som tydligen cirkulerar just nu, så kan febern bero på tänder. FÖR jag såg ikväll att det har börjat spricka upp för ytterligare en uppe... 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0