Tack och godnatt.

Fredagen är alldeles strax förbi. Jag är trött och fryser som en gnu. Dessutom tog det en evighet och två vällingflaskor innan Ludvig slog igen sina blå för en liiiiten stund sedan. Han håller ut in i det sista lillgrabben, trots att han de senaste dagarna bara sovit en rejäl middagssömn... dessutom är han ett busfrö delux. När jag åkte på träning, tog M fram dammsugaren för att dammsuga hallen (den blir alltid lortig eftersom vi kär vagnen in och ut....), under tiden roade sig L med att inventera städskåpet... dvs.. ur hushållspappersförpackningen så lyckades han få ur en rulle papper, samt få upp den och rulla ut i princip hela rullen på golvet.... gissa om M blev förvånad när han såg synen.... haha...

Imorgon väntar en ledig dag! Hipp hurra! Om vädret tillåter det, så ska vi grilla! Hoppas hoppas!
Match först på söndag. Skönt. Dock blir det en heldag eftersom matchen är kl 16 i Enskede.

Förresten, förra inlägget har jag lyckats få till via mobilen. Jag är inte så dum som jag tror ibland. =)


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! :) Gud vad Ludvig växer! Han blir mer och mer lik Oscar!



Blev lite chockad när jag loggade in på bloggen och såg att jag hade 25 nya kommentarer! ;)



god natt! kram!

2010-04-23 @ 23:38:48
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0