All middagssömn?

Förmiddagen har spenderats hos min farmor. Ludvig gick runt hela huset och tog för sig av alla leksaker. Gav även L sin lunch där, eftersom jag var rätt säker på att han skulle somna i bilen på väg hem sen... och visst gjorde han det. Problemet var bara att han vaknade en kvart efter att vi kommit hem och jag flyttat över honom till vagnen... så hittills har han bara sovit 35-40 minuter idag.... måtte detta ska räcka eller kommer det bli en surgart framemot kvällen? Eller han kanske inte säger nej till att ta en till liten blunder inomhus sen? För då skulle jag kunna göra honom sällskap...

Så istället får vi ta och busa lite nu, sen inom en snar framtid göra lite pannkakor, så jag får min lunch och junior sitt mellis. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0