Fullspäckad dag

Träningen blev blöt och regnig men inte speciellt kall... skulle vara under de minutrarna då när vi tränade fasta situationer och jag mest fungerade åskådare.. men sånt är livet. Matchdags i morgon igen. Höstsäsongen drar igång för vår del och det börjas med derby.

Gick in och la mig ensam med Ludvig när det var dags för nattsömnen där... tog knappa 10 minuter sen sov han! Jag har fått in ett bra flow just nu på att natta honom ensam! Hoppas det fortsätter så.

Tog återigen tag i målarpenseln och rollern och målade sista delen av sängen, så nu är den klaaaar. Förutom det där lilla extra som skall piffas till lite... i en annan färg... kommer bli sketa bra! De gipsade dörrarna i källaren fick sig också en omgång så nu är vi redo för sotaren!

I  morgon vankas det en fullspäckad dag. Ska infinna mig (oss) i Vansbro vid klockan 10 för att besöka faster Tette. Klippning och färgning står på programmet för min del, samt lite klippning för junior. Hans hår växer som ogräs! Planen var också att svänga förbi vid min farmor en sväng på vägen hem när vi ändå passerar, men osäker på om vi hinner med det... det kommer antagligen kollidera med Ludvigs middagssömn, som garanterat kommer att inträffa i bilen på väg hem... jag har sedan heller inte tid att stanna en längre stund, då det vankas match och jag ska vara i stan vid 17.15... men dagen får visa hur mycket som hinns med helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka till!!!!



Kram mamma

2010-08-09 @ 22:00:46
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0