Grundmålning

Här hemma händer det grejer! Hade turen att farmor inte hade någonting för sig, utan kunde mer än gärna busa med Ludvig medan jag och M tog tag i grundmålningen.... x antal timmar senare så är det nu färdigt. Åtminstone för idag. Återstår att se när färgen torkat helt om vi lär köra ett varv till.... men kanoners blev det och ska jag vara ärlig så blev det som ett helt annat hus. Bara M kommer upp med kameran från källaren, så ska ni få se lite bilder!

Medan L sov middag så spacklade även M sängen, varpå jag tänkte ta en omgång med den bara M är klar med penselrengöring och sådant efter-målnings-jobb... så än ser jag inte slutet på dagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0