Konstant spöregn

Det har verkligen ösregnat hela dagen! Booooring! Jag och L tog oss en promenad efter hans lunch för att han skulle få sova middag... när det regnar så brukar vi ställa honom i garaget sen när han somnar, så märker han inte av regnet. Idag hade inte Ludvig samma plan som mig att sova, varpå vi fick gå hem igen och busa lite till. Slutade med att vi la oss inne i sängen och där somnade sedan junior. När han sov middag senast inomhus, det kommer jag inte ens ihåg!

Har målat en omgång till, så nu återstår bara att måla ena delen en gång till och sen ska det bara till en liten detalj. Sen är det klaaaaar!

Träning om 1 timme och 45 minuter. En träning som väntas bli kall, blöt och regnig.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej i regnet!



har en liten fundering om jag ska åka upp lördag 11 september och stanna hos er till söndag förmdidag och åka och shoppa med Bettan i Borlänge.. kan de funka?

2010-08-09 @ 19:12:09
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0