Kvällsbestyr.

Så var kvällen här igen. Jag sitter här och tuggar i mig lite smörgås efter träningen, grabbarna har gått för att sova. Ja, meningen är att den lilla ska sova och den stora ska vara uppe en stund till bara den lilla somnat, men det är inte helt säkert.

Det blev ingen mer middagssömn, åtminstone inte hemma. Vi gjorde ett försök, men det blev aldrig av att vi hade tid att blunda... förrän vi satte oss i bilen för att möta upp M och byta bil.. då slog junior igen sina blå och så vaknade igen först när de kom hem!

Morgondagen skall spenderas på hemmaplan, fram till 17-snåret då junior får lämnas till farmor en stund och jag sticker iväg och lirar match. Jag hoppas på lite bättre väder än vad det varit idag. Riktigt kylslaget och grå kallt. Ge oss någon mer grad åtminstone.

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Inger

Lycka till, jag håller alla tummar för en bra insats.



kram mamma

2010-08-17 @ 21:58:15
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0