Onsdag 18 augusti

Jag är trött. Junior bestämde sig för att vakna redan när M gick upp, dvs kl 7... detta efter att han somnade strax före 22 också... så så vidare lång nattsömn hade han inte i natt. Jag känner  mig lite halvt överkörd av ett tåg, så jag har som plan idag att L ska sova middag inomhus, så jag kan göra honom sällskap. Vad huvudersonen själv tycker om detta, det lär visa sig....

Lika grått, trist och kallt ute idag... bläää. Trots detta, så får vi ge oss ut i friska luften efter lunchen och sovningen och busa av oss lite. Antagligen leka med lite vatten också.

Match till kvällen.

Kommentarer
Postat av: Inger

gäller till 22/8



nr: 8865



Mamma

2010-08-18 @ 21:40:19
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0