Ajjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Jag vette katten om jag kommer att överleva natten.....för det gör så groteskt j*la ont i min stortå just nu.... har inte känt ett dugg på hela dagen... inte ens på träningen... men nu när jag kommit hem..... det gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill bara lägga mig ner och skrika och gråta. Fan.

En voltaren är på väg ner i kroppen och jag ska ta och borsta tänderna. Junior var riktigt seg ikväll med på att få omkull, så han har inte mer än sovit en halvtimme.... bäst att krypa ner för min del också, eftersom det borde vara min tur att ta med L upp img bitti om han vaknar tidigt... jag hoppas på typ 9. =) Har en del att fixa innan vi vid lunchtid ungefär ska bege oss till Vansbro för att jag äntligen har lyckats hitta en tid hos frisören som passar! Vill inte ens tala om för er när jag klippte mig senast... men img är det dags. Yes. Dessutom kanske även junior ska få sig en omgång, då hans kalufs växt som tusan den senaste veckan... så vi får se vad Faster Tet säger. Ett besök hos farmor blir det också på vägen hem.

Nattmössan för mig och tån var det ja.


Kommentarer
Postat av: Inger

Tråkigt med tån. Du får lov att se till att det inte blir någon infektion om det är öppet sår. I så fall lär du åka till distriktan. Är det öppet sår får du lägga om med alsolsprit. Men det är säkert ömt om nageln är borta.



Kram mamma

2010-02-24 @ 07:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0