Bustrollet.

Idag har det snöat i princip heeela dagen, igen. Vad kan man göra då om man inte kan vara ute? Busa så klart!









Ett träningspass i snöyrandet är också avklarat. Dagens inriktning var försvarsspel. Börjar närma sig första träningsmatchen nu.... fy tusan vad fort det har gått... och är vi redo? Är jag redo kanske mer jag ska fundera på? Tur det är 3 månader kvar till serien börjar! Kul är det i varje fall.

Har kämpat med att få L i säng i nästan 1½ timme... eller kämpat och kämpat... gjorde ett försök att få honom att somna i sin säng, men det blev mest en massa bus och skratt... till slut somnade han i vår säng, men rätt snabbt lyfte vi över honom i sin.. och där befinner han sig nu... vilket jag även hoppas han gör i morgon bitti när han vaknar. I natt när/om L vaknar, vilket jag förmodar att han gör, så ska jag testa något nytt. Han ska få drickfärdig välling ur tetra... tveksam på om det kommer funka, men det är åtminstone värt ett försök. 3 olika sorter finns hemma, så någon kanske kan passa unge herren trots allt? (Lisa, Muksu är en variant...). Låt oss hoppas att det går vägen....

Just ja, idag har JUNIOR visat även mig hur man reser sig upp!

Kommentarer
Postat av: Inger

Bustrollet får väl vara hos mormor nån dag om mamma ska spela fotboll.



Kram mamma/mormor

2010-02-10 @ 20:26:03
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0