Gott gotti gott gott

Helt plötsligt så tycker Ludvig nu att välling är jättegott! Han slukar den kall som den är och vill helst ha mer. Jag klagar inte, men hur tusan kunde han vända bara sådär? De gånger vi testat tidigare har han ju grinat riktigt illa och inte velat ha, nu slukar han! Underbara unge!

Junior hade dock ingen som helst lust att sova ikväll, trots att han varit trött sedan långt innan jag kom hem... men det är först för en kvart sedan ungefär han gav upp... men det finns en liten hake. Han ligger i M´s säng, så han lär bäras över till sin.........

Träningen är avklarad och det känns braaaa. Konditionsbana och en massa styrka. Åh yes, det blir bättre och bättre för varje vecka... snart ska motståndarna se upp för mig. =) Bara två dagar till första träningsmatchen nu också, som dessutom har blivit flyttad till en hemmamatch! Det tackar vi för. Jag menar, skillnad att åka till Blge bara mot Karlstad...

Så var det återigen fredag snart. Härligt. Planerar nog att göra et besök till mormor och morfar efter siestan och lunchen, men det återstår att se.. allt beror ju som vanligt på natten och morgonen och hur vi sovit...

Problemet kylskåpet är nu löst! Det står nu ett nytt och fräscht och glänser i köket....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0