Hej fredag!

Morgonen tog sin början 8.45 då L slog upp sina blå.... eller han vaknade vid halv 7 först, men då lyfte jag bara över honom till vår säng och så somnade han på, halvt ståendes på alla fyra.... så sov han i 2 timmar, gofisen!
Döm om min förvåning, när han sedan återigen var trött 2 timmar efter att vi stigit upp... så han sover redan igen! Jag tänkte jag skulle göra honom sällskap jag med, känner mig lite tröttis.

Något vidare uteväder var det direkt inte... snön yr ner och det har kommit hur mycket som helst känns det som... så för att ens kunna ta oss ut behöver vi skotta... och hur lätt är det när man är ensam med L? I princip omöjligt... speciellt då vädret är som det är och det kanske inte är så skönt för honom att sitta i vagnen och kolla på och frysa... så vi får väl allt se hur det blir... bara det att det hinns inte skottas heller när M kommer hem, för då är det tid för mig att dra och M blir hemma med L... så det får nog helt enkelt bli i morgon....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0