Jag såg solen!

I natt hade vi en vaken natt igen. Mellan 03.30 och 04.30 var vi mer än vakna hela familjen. När L sedan till slut somnade om, gjorde han det med besked och jag hörde inte av honom förrän halv 10!

Mestadelen av dagen har spenderats i Nås. Gjorde först ett besök hos min mormor och morfar, där Ludvig hade tid och lust att vara i 2 timmar innan tröttheten kom ikapp honom. Mellanlandade hos mamma och pappa för att L skulle få äta lunch innan vi drog oss hemåt, eftersom han med 99.9% säkerhet hade somnat i bilen hem annars, hungrig. Slutade med att vi blev kvar någon timme till, då SOLEN (japp, ni hörde rätt!) tittade fram och vi bestämde oss för att ta en promenad med mamma som slutat tidigt. Ett problem bara. När jag åkte hemifrån yrde snön ner, så jag valde att lämna vagnen hemma.... MEN mamma letade på gamla Bettan från 80-talet, som gjort sina bästa dar visserligen men ändå, bädade ner L i massa varma filtar och sen begav vi oss ut. Efter 50 m hade L slocknat, så än funkar vagnen. =)

Lite busande när vi kom hem och ännu mera matätande, innan jag mötte M i dörren när han kom från jobbet och stack på träning. Ett träningspass beståendes av ren fys. Lite mer löpningar idag än tidigare, men ack så skönt efteråt. Det kommer bli bra det här.

Har precis lyckats få L i säng igen, efter att han vaknade av mardrömmar och gallskrek vid 22-tiden, ungefär 45 minuter efter att han somnat... han skrek och gröt och var otröstlig i en timme, men skam den som ger sig. Nu sover han igen och det är bäst jag gör detsamma, man vet aldrig om man lär vakna i natt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Toppen att Ludvig mår bättre! Jag slår en pling till Jensens på lördag förmiddag och kollar lite om man måste boka. En på jobbet sa att de tar tid innan man får in maten.. kanske bäst att boka!



kram!

2010-02-05 @ 10:49:55
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0