match, tv och chips.

Så var debuten och comebacken vad det gäller matchning avklarad. Kallt var det absolut, det kan jag inte säga något om, men det var bara att springa så höll man sig varm. =) Slutresultatet skrevs till 0-0. En helt klart godkänd första match för vår del tycker jag. Nu har vi något att bygga på och satsa vidare! Personligen är jag mer än nöjd med min match, okej lite felpass och kanske ett och annat felbeslut, men i det stora hela så är jag grymt nöjd. Ca 82 minuter som vänsterback efter att ha tränat endast i en månad ungefär, jag är imponerad och stolt över mig själv. Haha.

När jag åkte till Blge på eftermiddagen här, så gick M och L ut på en promenad... som sedan resulterade i att L sov bort 3 (!) av de 5½ timmarna jag var borta. Resterande tid ägnades åt kusinbus med Jon.

Kvällen kommer nu spenderas framför tv:n. Festivalem skiter vi blanka tusan i om ett tag, här är det OS för hela slanten, oavsett sport. Dessutom ska jag lyxa på med lite chips.

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra jobbat Emma!!

2010-02-13 @ 21:44:54
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0