Nu kör vi.

Jag och L åkte som sagt till Nås efter lunch. Spenderade några timmar hos min mormor och morfar. L var på sitt bästa humör och blev inte trött och grinig förrän strax innan vi begav oss av... (just därför kanske...). Skulle mellanlanda hos mamma och pappa med en tidning, men innan vi hann hem dit så mötte vi pappa gåendes. Han var på väg till dagis för att hämta Oscar (på boben) och mamma.. så vi skjutsade ner honom och sen fick vi ju lov att följa med dem hem och busa lite. Var ju hundra år sedan vi träffade och busade med Oscar ju. Vi hann busa en timme innan vi fick lov bege oss hemåt, då jag skulle vidare på träning.

L somnade som väntat i bilen hem, så honom var det bara att lyfta över i vagnen och så fortsatte han slumra.. jag slängde i mig lite mackor och bytte om och så var det träning nästa. Den snorkallaste träningen hittills. Alla kategorier. Vi fick frost i håret till och med.

Sett på lite tv och fått L i säng.. återigen i sin säng, men vi trilskades lite och han somnade faktiskt i M´s säng.. men skyndade mig att lyfta över honom till sin och än har jag inte hört av honom. Vällingen slurpade han i sig utan problem även nu ikväll. Nice!

Ska ta och ta kvällen jag med och försöka sova länge (hoppas) och djupt. I morgon gör jag debut i KIK-tröjan... nu smäller det.

OS-INVIGNINGEN i natt också ju, nu j*lar kör vi! Två (eller är det fler??) veckor fyllda med sport på tv och säkert en och annan sen kväll/natt för oss... men är det OS så är det. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0