Snöiga lördag.

Så fort det blir helg, så sover jag dåligt. Har nog stoppat in nappen i Ludvigs mun cirkus sjuttielva gånger i natt. Så min egen sömn har varit väldigt knackig. Dock bestämde L sig för att sova läääänge i morse, ända till 9.45, så jag kom ikapp en del på slutet i varje fall...

I övrigt så ser det ju ut att bli en innedag alla gånger. Snorkallt ute, snön yr och har sig... rent ut sagt förj*ligt väder, så lika bra att stanna inne. Får försöka busa och sysselsätta oss inomhus istället på nå vis.

Till kvällen blir det nog OS för hela slanten. Festivalen skiter jag blanka tusan i, jag vet ärligt talat inte ens vilka som deltar ikväll.

Om någon vill ha lite snö, så har jag så det blir över till er alla hos mig.....bläääääää!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0