Snö=styrketräning

När ska det sluta att snöa? Jag har i varje fall gjort ett liiitet handtag nyss vad det gäller detta... när L slocknat i vagnen, skottade jag i princip heeeela gården för hand... men är rädd för att det är till ingen nytta och att det om kanske en timme ser lika oskottat ut igen.... fan.

Dagens BVC-besök gick bra, även fast Ludvig blev rätt så ledsen när han fick en spruta i vardera lår... men det går snabbt över och så är han sådär flirtig med tanterna igen, tur är väl det. Vad det gäller vågen så hade jag nästan helt rätt. 10,6 kg och 73,5 cm lång.

Efter att vi kommit hem blev det lite bus innan vi intog lunchen... en lunch som L inte var ett dugg intressead av, utan bara mast satt och grina... så det slutade med att maten får vara till senare och L hamnade i vagnen där han slockande på två sekunder....

Kvällens träning blir antingen ute på konstgräset eller ett fyspass i mini-gympahallen. Jag vet inte vilket jag föredrar just idag.. för blir det ute idag, så blir det ordinarie fysträning på torsdag inne i hallen.. så vilket är bäst? Träna fotboll ute i snön idag eller träna fotboll inomhus i hallen på torsdag? Det sistnämnda väl?

Eftersom M sitter fast på jobbet i någon telefon till rätt sent, så får junior följa med mig en bit på vägen idag igen. Igår mötte vi M i Floda redan, men idag skulle jag tippa på att han får åka med ända till Djurås... men sånt är livet ibland.

I natt var vi vakna lite igen. Inte så att vi var uppe och gick och skrek eller så.. men vi var vakna och myste lite i sängen runt halv 4 snåret... så om någon vill veta när tidningsbilen åkte förbi hos oss i morse, så har jag svaret... exakt på minuten. Hade turen att L somnade om efter kanske 15-20 minuter och sen sov vi som stockar resten av morgonen, om lite på tvären och utan täcke och kudde, men det verkar göra detsamma för junior.

Kommentarer
Postat av: lisa

Heeej!

Jag kommer inte åka till Romme på lördag så jag är i Vås. Frågade emma om ni bestämt något, tänkte att jag kanske kunde få hänga med på ett hörn? :)



Förresten har du provat Muksu barnmaten jag skickade? Tänkte om det smakade, för isf skulle jag kunna ta med mig så får du lite till.



kram

2010-02-02 @ 21:03:10
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0