Söndagsslapp.

Jag ligger rätt utslagen här i soffan och har precis sett på killarnas skidåkningsrepris från igår. Fördelen med att se det igen, är att man vet hur det går och man slipper vara så fruktansvärt nervös.... =) Jag såg så klart loppet igår också och satt som på nålar, men fick lov uppleva det igen. Magiskt var ordet.

Jag sov näst intill lika illa i natt som natten innan.... L vaknade dessutom vid kl 7, men somnade efter en stund om och vov till ca 9...! Då tog M med sig honom upp och jag fick ligga kvar, men inte kunde jag somna om för det... dessutom har jag träningsvärk i ryggen idag... sviter från i fredags?

L har ätit lunch och slocknat på tvären i sängen... M är ute och skottar bort snön runt bilarna och väntar på att svärfar skall komma med traktorn.... snälla du där uppe, sluta kasta ner snö till oss nu. Jag ber dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0