Stackars lilla Ludvig...

...febern verkar inte vilja ge med sig. Lillskrutten är varm, trött och hängig. Vi vaknade efter förmiddagssiestan vid 13.10, sen var han återigen trött redan TVÅ timmar senare... så sen dess har jag försökt fått honom att sova utan resultat.

Problemet var bara att han ville heller inte leka, sitta, busa, springa i stolen, äta mat... fick t o m avbryta kvällsmatsintaget efter 2 tuggor då tårarna sprutade på honom... La honom i vagnen och gick fram och tillbaks i hallen med honom och medan jag pratar i telefon så slocknar... Det tog BARA 2½ timme att få honom att somna... pust! Sen ska han helst inte sova för länge nu heller, för då lär vi ju få vara uppe ett tag i kväll.... men farfar kommer med traktorn under kvällensgång här, så jag antar vi ska fördriva lite tid med att se på den. =)

Allt trilskandes beror helt på febern. Stackars min Ludvig.

Tacopaj härnäst!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jodå, de fanns kyckling! ganska hyffsade priser..



Sover ni på hotell? när kommer ni? kommer ni hit en sväng först eller gör ni stan först?



kram! ;)

2010-02-03 @ 18:22:57
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0