Sviter av vaccinet.

Igår kväll när Ludvig skulle sova, så kändes han varm. Lika så var han i morse och termometern visade 38´c, då det är lite sviter av 6 månaders-vaccinet igår och det blir därför en innedag här idag. Det gör i och för sig inget, för det snöar på tvären och yr utanför fönstret just nu... så det känns inge lockande att gå ut ens.

Ludvig somnade för en liten stund sen och jag ska ta och göra honom sällskap en stund. Har sovit lite dåligt några nätter nu, när jag drömmer så himla knasigt och vaknar hundra gånger.

Än har inte junior visat sig sina nya färdigheter, mer än att han kom halvägs upp till fötter när han tog tag i mig och försökte.. så jag väntar fortfarande. Han har dock hela förmiddagen velat stå lutad mot lekbacken (den han drog sig upp mot igår....) men inte att han vill dra sig upp själv. Eller jo, han har försökt lite smått, men inte lyckas... men vi testar vidare under dagen. Ska se om jag kan ge er något kort på klättraren också om han lyckas.... återstår att se.


Kommentarer
Postat av: Lisa

jajemen, samma nummer som alltid :)

2010-02-03 @ 11:45:59
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0