Tisdag 16/2

Jag kunde inte ge er någon uppdatering igår kväll, pga tekniska problem. Det gick helt enkelt inte att ta sig in på sidan ens.

Medan jag var på träning igår, så hände det en hel del grejer. Den stora händelsen var såklart att Kalla tog sitt efterlängtade guld, vilket är hur coooooolt som helst. Snacka om grym tjej! Det hände dock andra grejer också! Ludvig tog sina första krypsteg! Dessutom när han och jag var nere i tvättstugan och hängde tvätt igår kväll, så visade han även mig, inte hur man kryper,men hur man kommer upp i krypposition! Så snart händer det nog grejer ska ni se! Han kan numer gå från liggande magposition och resa sig till knästående + att han kan lyfta knäna så han står på alla fyra... hur söt som helst!

Idag är det tisdag och vi har inga planer alls, förrän det är träningsdags flr min del. Även ikväll blir det lite pysslande, då M har klipptid kl 17... jag har träning kl 18... och farmor har möte... så jag och L får helt enkelt åka till Mfjd och vänta in tills M är klar.. efter det får grabbarna åka hem och busa och jag får gasa iväg på träning... och ev bli några minuter sen. Sånt är livet.

Haft en bra natt inatt med. Ludvig somnade rätt så ovaggad i knät i soffan igår! Var bara att lägga ner honom i sängen sen och så snarka han vidare... till kl 6.30 då jag lyfte över honom till oss, då sov han i 2 timmar till!

Gröten är klar och väntar på oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0