Det blev sent...

Gårdagskvällen blev inte så bra som jag trodde. Ludvig vaknade efter kanske en kvart med det där gallskriket igen. Helt otröstlig och antagligen inte i något vaket tillstånd. Det är jätte otäckt, för man vet inte om han är medveten eller inte... efter kanske 15-20 minuter så blev han lugn och sen somnade han om i min famn i soffan... och där fick han ligga medan vi såg klar på Läckberg, så vi kom i säng vid halv 2.... men sen sov han faktiskt till 7.15 innan han vaknade första gången. Somnade om och så gick jag och L upp vid 9... medan M sov en stund till... så img är det inte mer än rätt att jag får sovmorgon. Så det så!

Efter lite frukost så fick Ludvig bada. Han upptäckte idag att man kan plaska. Jag var dyblöt, men sånt är livet. Efter lite bus och lek, så var det bara att klä på honom, lägga ner honom i vagnen och köra ut honom, så sov han. =)

M, pappa och svärfar håller på att försöka tilläggsisolera lite för att det om möjligt ska dra lite mindre längs golven här... så vi får se om det lyckas eller inte. Det verkar så i varje fall.

Jag tänkte jag skulle försöka mig på photoshop lite, men jag är helt värdelös på sånt, så jag ger upp.

Skulle ha behövt vara till Insjön också för att byta Ludvigs fleeceset till en större storlek.... idag eller en annan dag i veckan?

Kommentarer
Postat av: Inger

Idag har jag fixat med Picasa och det går ganska bra.



Kram Mamma

2010-01-03 @ 14:42:08
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se
Postat av: Inger

Ludvig, du får komma och bada i badkaret under helgen, kram Mormor

2010-01-03 @ 18:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0