Eftermiddagsbesök.

Fick ett telefonsamtal på eftermiddagen. I andra änden av luren fanns Oscar, som frågade efter Ludde och ville leka. Så det blev en busig eftermiddag. Oscar sprang runt och ville ha tacos (vilket han även ville sist han var här.=)), men jag kunde tyvärr inte stå till tjänst med detta idag, pga grönsaksbrist. Nästa gång, ska han dock få sig lite taco pysrackar´n. =)

  

Träningsväskan är nu framplockad och skorna är framtagna. Jag känner mig sugen på att lira boll igen, testerna däremot skulle jag kunna hoppa över...

Ludvig har endast sovit en middagslur idag, vilket var mellan 13-14.30, så han somnade strax efter 20 efter bara två minuters sångstund... dock vaknade han en sväng vid 21 också, men somnade hyffsat snabbt igen, denna gång i sin säng. Hoppet finns att han ska sova kvar där några timmar...

Med tanke på att det kan bli en tidig morgon i morgon, så ska jag inte bli så långvarig här jag heller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0