Fredagsrepris

Idag är det fredag igen och helg. Denna fredag kommer se ut som de två senaste fredagarna. Jag åker på träningen framemot kvällen, grabbarna får busa och roa sig själva under tidet. När jag kommer hem blir det lite mat i magen och sen blir det filmtajm med Wallander igen. Hoppas på att denna film är bättre än den förra.

Kvällens träning kommer att ske ute på konstgräset... och efter promenaden som jag och L tagit nyss, känns det som att det kan bli kallt trots att det inte ät så värst många grader.. det blåser isvindar emellanåt... men men, bit ihop och kom igen. Det finns kläder. =)

Natten som var blev toppen. L vaknade till igår kväll efter två timmar ungefär vid 22.30, men somnade om utan några som helst problem och så sov han till 7.15! Dock har jag sovit lite knackigt, då jag låg på lur hela tiden och var rädd han skulle vakna... men får skylla mig själv. Tog en liten powernap samtidigt som junior på förmiddagen.


Kommentarer
Postat av: Inger

Ni är välkomna på lunch i morgon söndag. Kom när ni vill men vi äter väl runt 12.30 - 13, Oscar och Icka kommer också på fm, så ni kan ju vara ute en stund innan lunch om ni dyker upp.



kram Mamma

2010-01-23 @ 20:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0