Godmorgon torsdag!

Jag och Ludvig tog sovmorgon till nio i morse, medan M smög sig i väg till jobbet runt 7. Känner mig liiite bättre utsövd nu i varje fall, även fast jag planerar att göra L sällskap på en siesta om någon timme. =)

Statusen på lilleman just nu är rätt bra. Han är go, glad och leker för fullt. Dock var han inte sååå värst förtjust i gröten jag försökte ge honom till frukost... så det fick bli majskrokar och smörgåsrån... får försöka vidare med gröten under dagen... än går det ingen nöd på honom.

Planerer lite smått att försöka ta oss ut på en promenad i eftermiddag också för att få lite frisk luft... men för det krävs nog att det blir åtminstone minus 15´c varmt.... Just nu är det 18-19 någonting....


Grattis Carro på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Tack igen :)

2010-01-14 @ 12:10:09
Postat av: Inger

Det blev två lampskärmar och sen tog jag en rosa duk. Den blev gratis så du får den eller vill du inte ha den så köper jag den.

Krya på er!



Kram mamma

2010-01-14 @ 14:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0