Hej hopp!

Igår blev det en lång dag med först jobb och sen träning. Jobbet flöt på bra för att jag skulle ha varit i från det så pass länge som jag har. Tog en timme innan supporten lyckats fixa så jag ens tog mig in på datorn, eftersom min använder egentligen ligger vilande just nu. Detta för att mail och annat inte skall komma till mig och bara bli liggandes... trodde jag... för vad sägs om 575 nya mail i inkorgen? Visserligen mest bara skräp som kunde kastas direkt, men ändå liksom. Snacka om populär.

Tredje träningspasset och det börjar kännas allt bättre. Ge mig någon vecka till så är jag riktigt farlig sen... haha... sen vidare hem för att busa med junior! Han blev glad att se mig igen, men igår var han en liten papgris för en gångs skull. Någon vidare lust att sova hade han heller inte. Klockan hade precis passerat midnatt när han först slog igen sina blå.... jag och M var hur trötta som helst..... men vi hann inte mer än somna förrän han efter en halvtimme var vaken igen... pust...

Imorse sov grabbarna återigen (gjorde det igår också) när jag smög iväg till jobbet. På grund av urställdheten för junior igår kväll (kanske beroende på min frånvaro under större delen av dagen...), så bestämde jag mig för att hoppa träningen ikväll och åka hem istället. Det var kanske lite optimistiskt tänkt att jag skulle kunna vara borta hela dagen två dagar i rad... Det var nog meningen att jag skulle lämna återbud till träningen, för jag hann i princip inte mer än hem, förrän Ludvig spydde ner sig själv, mig och halva köket. Härliga tider. Så hela familjen är duschat, köket är skurat, tvättmaskinen arbetar och junior sover middag... ungefär där är vi just nu och får allt se hur morgondagen blir.

Tanken är ju att jag ska göra sista arbetsdagen för nu i morgon, så jag hoppas det inte blir något mer här..för annars vet jag inte hur vi löser det... har åtminstone ingen träning i morgon heller, så jag är hemma före 16.

Tänkte åka och hälsa på mormor och morfar nu när jag kom hem från jobbet....TUR att vi inte hann ut i bilen och i väg... TUR att vi var i köket och inte i vardagsrummet på ryamattan och ALLA leksaker... hujedamej!

Fortsättning lär följa...

Kommentarer
Postat av: Emma

Usch, spyor tycker jag inte om! ;)



6-7 blir bra de också!



kram!

2010-01-12 @ 18:22:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Anonym

- haha inkorgen är alltid värst!

2010-01-12 @ 18:50:56
URL: http://wolveriina.blogg.se/
Postat av: Inger

Ja, magsjuka är skräcken när det gäller barn. Ni får krya på er och kram Ludvig från ...



Mormor

2010-01-12 @ 19:37:45
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0