Idrottsgala utan stjärnor.

Den här måndagen brukar vara årets höjdpunktsmåndag, bortsett från när det är Fotbollsgalan vill säga.... men i år känns idrottsgalan väldigt sval på nå vis... jag har inget riktigt sug av att behöva sitta bänkad framför tv:n... helt enkelt är jag rätt ointresserad av den i år. Dessutom är ju knappt några idrottare där och kan motta sin pris, men jag förstår dem helt. Varför åka på en sketen gala och eventuellt dra på sig någon sjuka så här nära inpå ett OS? Inte skulle då jag inte.

Så jag tror det blir tv i bakgrunden och en massa bus istället.. tills junior tycker det är dags att sova... men först gröt kanske?

Tog en promenad på eftermiddagen, vilket slutade med att junior sov i nästan 2½ timme! Sista halvtimmen dessutom fullt påklädd inomhus i vagnen, då jag tyckte det var dags att vakna, men inte han....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0