Överkörd av ett tåg.

Det är just så jag känner mig just nu. Natten blev allt annat än bra. Trilskades med Ludvig igår kväll innan han till slut somnade vid halv 11-11 snåret... vi var inte sena med att göra honom sällskap jag och M. Strax efter midnatt vaknar han sedan och gallskriker. Det är återigen den där Ludvig i en helt annan värld och som man har svårt att få kontakt med.... Han är totalt otröstlig och skriker i nästan 1½ timme... behöver jag säga att M inte kom iväg till jobbet så tidigt som han önskat i morse? Stackars lilla L, han måste drömma mardrömmar...Dessutom sov vi inte så värst länge i morse heller, så detta kommer bli en låååång dag..

Träning till kvällen med mina lår, härligt. Innan dess hoppas jag att jag får någonminuts middagssömn.. annars blir det inte kul. Sen träning dessutom ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0