Pjuuu.

Äntligen sover Ludvig. Ikväll tog det sin tid och det var en del gråt, vilket gjorde att han blev minst lika täppt i näsan som jag självär nu... Under dagen som han ute i vagnen i ca 1½ timme, sen åt vi lunch allihopa och så åkte vi till Nås. Var sedan där några timmar och Ludvig var vaken heeela tiden. De 15 minuter det tog att åka hem, de sov han, men sen har han varit vaken i nästan 4 timmar tilll.... hur tusan orkar han? Hur kan han inte vara nå trött? Hur kan han ha så bra humör som han ändå har nuförtiden? Jag är imponerad.

I nås följde jag och Ludvig med mamma, syster och Oscar på julfest. Lite lucia, fika och sång. Oscar var tomte, men ville inte delta i tåget, han ville hellre vara med Ludvig. Ska försöka komma ihåg att ge er en eller två bilder på tomtekusinerna i morgon, nu är klockan för mycket för att jag ska orka tänka. Känner mig fortfarande sliten sen natten/morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0