Räkmacka.

Fick besök av mamma och pappa på kvällskvisten här. Med sig hade de räkmackor! I love räkmackor. Dessutom blev det lite godis i magarna, bus med Ludvig och Robinson så klart.

Ludvig slockande strax före halv 11, så jag hoppas på att han sover skapligt länge i morgon också. Jag skulle behöva det inför de 3 dagarna som kommer sen... hur tusan ska jag klara mig utan min Ludvig så länge? Samtidigt är det bara tre dagar det gäller (varav 2 jättelånga!).. sen får jag busa hela dagarna igen!

Skulle önska nu att det åtminstone kunde bli 10 grader varmare så att man skulle kunna ta en promenad. Skulle även behöva göra ett besök hos min mormor och morfar nu, var alldeles för länge sen nu och jag vet att mormor längtar och väntar... men känns inge vidare att ta bilen i -30 grader nästan...

Den som längtar mest efter att kunna få gå ut är nog ändå Ludvig. Han sover 1½ timme när han sover inne (det slår väldigt sällan fel....) medan när han sover ute kan sova upp till 3 timmar... (i runt -10´c t o m...). Han behöver få lite frisk luft snart stackaren han med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0