Skallad och en virvelvind till son

Igår blev jag knockad av Ludvig. Han råkade skalla mig på näsan och det tog så illa att jag fick oooooont och när jag kollade i spegeln så är näsan rööööööd och sväääääld.  M tycker jag ser ut som en boxare.... kul.

Just nu rör sig Ludvig fritt över hela vardagsrummet. Inte så att han har lärt sig krypa än, men det står nog inte på. Han snurrar runt-runt-runt och drar sig runt lite här och där... kul när han börjar röra på sig!

Bara M har sett klart på hockeyn som han spelade in i natt/morse, så drar vi mot stan en sväng. Lagomt till junior ska sova sin middagslur också. Kallt är det ute dessutom, vilket inte är särskilt kul. Fast jag antar att det bara är att gilla läget.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har photoshop CS3.. det enda man gör att skriva texten man vill ha på bilden, skuggar den och gör den lite genomskinlig.. kan försöka skicka en liten guide..

2010-01-04 @ 15:26:30
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0