Sov vi något?

Ni undrar säkert. Hur gick det igår kväll/natt, sov vi något? Svaret är ja, men vi var även vakna en del.
Det började med att L somnade strax innan filmen började, men innan det blev nyheter så var han återigen vaken. Slutade med att han fick komma upp igen. Satt och myste och plockade lite i soffan, innan han ville somna om igen... sen sov han till halv 4. Då var han återigen pigg och vaken, men inte ledsen och arg. Alltid något. Slutade med att jag tog med mig honom upp i soffan istället, så M skulle få sova vidare... L var inte sugen på att plocka med tv-dosan ens, utan han var verkligen trött men ville inte slå igen igen... men vid kvart över 4, så kunde jag återigen lägga ner honom i sängen och så sov vi vidare, till kvart över 8. Då började han vrida och vända på sig, snurrade över på mage, sen slog han igen sina blå i en timme till! Så i morse kände man sig relativt pigg igen! Tack L.

Dessutom så sov han middag mellan 12.30-14.50 idag (jag mellan 13.15-14.50!)!

Så vi har i varje fall återhämtat oss lite.

Idag var det tidig träning på schemat, så L fick följa med en bit på vägen...tills vi mötte upp M som kom från jobbet. Bytte bara bil och fortsatte vidare. Låren känner jag fortfarande av, men idag kändes det bättre än på länge, så det känns som det börjar gå åt rätt håll. Äntligen!

Nu blir det paradiset och sen väntar John Blund. I morgon när vi vaknat ska jag och L åka till Oscar och syster en stund. Oscar fyller 2 år och det ska firas med paket och lite bus! Eftersom jag har träning img kväll när de andra ska kalasa, så hade vi turen att syster var ledig i morgon på dan så vi kan busa då istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0