Tro det eller ej...

...men under kvällens träning kunde jag röra mig helt obehindrat och obykymrat för mina två lår. Kan inte fatta att det är sant. Nu ska vi dock inte skrika hej än, för idag var ett pass utan boll, dvs ren fysträning..... så vi ska nog avvakta till imorgon kväll innan vi vet hur det egentligen ligger till. Vad jag nu funderar över, är om M´s spikmatta gjort susen? Jag lånade nämligen denna igår kväll samt idag innan träningen...är kanske inte det skönaste jag legat och vila på kanske, men måtte det ha gjort susen? Måste ta en omgång till redan ikväll, utifall att. Jag håller tummarna.

Under dagens kondiotionsbana kändes kroppen förvånans värt pigg faktiskt... klart det är drygt, men inte föööör drygt. Lagomt flåsigt. Sen styrka på det sen och där har jag ju en del att ta igen om man säger så, men det hade jag haft även fast jag tränat och spelat förra säsongen, så det är lugnt. Jag och styrketräningen har aldrig riktigt gått så bra ihop, men jag ligger i och kämpar ändå.

Medan jag varit borta, har L och M haft besök av kusinerna bus. Verkar ha varit så pass busit och tröttsamt för L att han somnade UTAN protest på två minuter och långt innan jag kom hem! Ser man på..... så snart har han sovit 1½ timme och än har vi inte hört av honom... så håll en tumme där också...

Idag fick jag ett paket på posten. Från en okänd avsändare. Åtminstone tills jag öppnat det.... =) Det var från min kära vän Lisa. Nu var det visserligen mest till Ludvig, men i varje fall. Väldigt skoj och överraskande. Vi bugar och bockar igen! Vad det innehöll? Det ska jag berätta för er, men inte just nu. Ni får hålla er till tåls en stund. =)

Kommentarer
Postat av: Inger

Det kanske var spikmatta som behövdes för du fick väl igång blodcirkulationen igen genom att ligga på den. Säkert inte allt dumt!



Kram mamma

2010-01-22 @ 12:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0