Ut i friska luften, jippi!

Imorse tyckte Ludvig att vi kunde sova till 9.40, inte mig emot. Börjar bli lite bortskämt nu av min lilla pys.... =)

Döm om min förvåning när jag inser att det är mindre än 10 grader kallt ute... detta ska vi fira med att gå ut och få frisk luft jag och pys. Ludvig ska äntligen få åka vagn och sova i friska luften, som han älskar.... men först lär vi busa en stund till så vi blir lite trötta. =)

Ska under vår promenad ute passa på att hyra nästa Wallander i turordningen. Så ikväll när jag kommer hem från träningen blir det filmtajm med grabbarna och eventuellt en pizza. Det beror på lite om M redan hunnit äta sig mätt innan dess eller inte...

Någon direkt träningsvärk känner jag inte av ännu, men den lär dyka upp, det är jag säker på. Har dock lite ont i varsin sena på fötterna... samt stel i högerlårmuskel fram... men det är jag säker på att beror på att jag är ovan denna träning och muskeln har fått sig en liten chock... så det är bara att fortsätta träna och bita ihop så blir det bra ska vi se.

Just ja... på schemat är det uteträning ikväll, med en reservplan på en gympasal om det är för kallt... men fortsätter det såhär, så måste vi ju vara ute.... shit egentligen, för då vet jag inte hur jag ska klä mig... alltid lika svårt det där...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0