7.13

Det blev inte alltför tidigt i morse, 7.13 slog junior upp sina blå. Så det får jag vara nöjd med. Han sov nära på ett helt klockvarv. Dock satt jag uppe och såg 2 filmer igår i min ensamhet, så jag själv kom inte i säng lika tidigt... därför har jag nu halvslumrat i soffan en stund...

L har varit myspysig en stund nu, så han gick frivilligt till vagnen och gjorde oss uppmärksamma på att han ville ut och åka. Så M snörade på sig skorna och gick ut... återstår att se om han sover eller är vaken när de kommer tillbaks..

M ska fortsätta rödmåla även idag... så frågan är om jag hinner måla något på sängen medan L sover?

Vädermässigt är det grått och trist idag, men ännu inget regn i varje fall, vilket jag även hoppas lysa med sin frånvaro idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0