Fredagkväll.

Ludvig somnade på stört ikväll, men det var kanske inte så konstigt eftersom han var trött redan vid halv 7... och sen fick han vara uppe till kl 21...

Har nu grundmålat hela sängen, varpå jag hoppas det finns lite tid över i morgon att måla en gång med riktig färg... fast gräset skulle helst ha klippts också + att övriga familjemedlemmar (förutom L då) ska på Diggiloo i Falun på kvällen. Dessutom kommer svärfar ner vid 9 snåret och hissar upp M i korgen på en kran så M kan måla det som vi ligger efter med... hänger ni med? Det är så högt där det skall målas att det är att föredra en korg/lift före en stege om man säger så..

Var meningen jag också skulle varit med på Diggiloo, det har ju blivit en tradition nuförtiden, men tror det kommer bli en omöjlighet för en eventuell barnvakt att få L i säng, eller snarare stå ut med L när han klättrar och klöser i sängen innan han är redo att sova... så jag kände det var likabra jag stannar hemma själv. Så snälla kusin-Carro ville hemskt gärna överta min biljett, vilket jag är tacksam för. Så med andra ord kommer jag och junior att spendera lördagkvällen helt i vår ensamhet.

Ett snabbesök av mamma och pappa nu också på kvällskvisten har det varit, nu väntar lite tv innan läggdags.. fast jag är även sugen på att försöka grejsa lite med bloggen... återstår att se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0