Hemma!

Så var jag åter på hemmaplan efter en träningshelg i Fredriksberg. Har hunnit packa upp och slängt i en tvättmaskin. Ska snart ta och åka upp till svärmor och svärfar där M och L befinner sig just nu för att få sig lite lunch... ska vänta någon minut till bara, så L har tid att äta i lugn och ro... om han nu har saknat mig vill säga. Det har gott toppenbra för grabbarna utan mig. I natt har de t o m sovit vid Dammsjön.

Vi har under helgen tränat 2 gånger i fredags, 1 träning + match igår, sen har vi även hunnit med ett pass i morse. Benen känns faktiskt förvånansvärt pigga ändå, för att ha kört så hårt och intensivt några dagar nu.. men stel lite här och där, det är man! Matchen spelades mot Mallbacken, i Mallbacken. Den slutade 3-1 till dem, efter att vi gjort en bra 1:a halvlek där vi t o m ledde med 1-0. 2a halvlek lyste våra trötta ben igenom och vi tappade en del, några olycksaliga minuter runt 75 minuten gjorde att de gick till en 3-1 ledning... men vi är nöjda ändå. Vet ni vad? Jag målade. Det ni. Under helgen har jag naturligtvis fått brottats med ett skavsår lika stort som en enkrona... man kan säga att man ser ända in i köttet... inte det minsta skönt om jag ska vara ärlig och klaga lite, men det är bara att bita ihop och övervinna den första smärtan, sen funkar det...

Sitter just nu i den nya soffan. Det blev verkligen toppen. Här kommer man kunna sova gott om kvällarna...

I morgon är det måndag igen och en ny vecka. En vecka vilket också innebär att M ska jobba lite innan han tar lite semester igen... så jag och L får busa hela dagarna själva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0