I min ensamhet.

Här sitter jag i soffan, helt själv i mörkret och kollar friidrott. Junior ligger och sover så sött och M är på trav i regnet.

Lämnade av Ludvig hos mamma och pappa runt 16 tiden, innan jag begav mig vidare mot träningen. Inga sura miner alls när jag åkte, utan L accepterade läget helt och hållet. Han hade dessutom fått sällskap av Oscar hos mormor, så han hade någon att busa med. 4 timmar senare är jag tillbaks på hemmaplan, liksom Ludvig, mamma och pappa. Med sig hade de även pizzarester från kvällen. Ludvig var inte sen på att ta en portion till med mig, trots sina 3 tidigare portioner.... Blev en hel del tok, bus och skratt i soffan, innan mamma och pappa åkte hemåt igen och jag och L gick för att sova. 25 minuter tog det innan L slog igen sina blå.

Så här sitter jag i hemmets lugna vrå och njuter av tystnaden. Haha. Ska hämta upp en tvätt från maskinen, borsta tänderna och göra mig klar. Ska nog besöka kudden inom en snar framtid jag med.

I morgon hoppas jag på uppehållsväder. Eventuellt blir det svampletande i morgon förmiddag, men jag kan fortfarande inte hitta Ludvigs stövlar... det som stör mig är att jag vet att han hade dem i våras men var då för stora... sen dess har jag ställt dem på ett bra ställe som jag i dagsläget inte kommer ihåg... lägg därtill att jag ska ha fått ytterligare ett par urväxta stövlar efter Oscar av syster.. dessa har jag heller inte hittat... så som det verkar har jag förlagt två par stövlar. Stövlar som är bra att ha just nu, dels för att det spöregnat de senaste dagarna, men främst kanske för att junior älskar att leka och plaska med vatten. Bra jobbat Ems.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0