Måndag 19/7

Idag har vi hunnit med en del, trots att klockan inte är alltför mycket. Började med att jag tog mig nästan en timmes sovmorgon och gick upp strac före 9. Ludvig var halvt vaken redan vid klockan 6, men jag fick honom att somna om 2 gånger till efter det och kunde hålla honom till halv 8.

Efter frukost så åkte jag och L till Nås som planerat. Mellanlandade hos mamma och pappa en stund, så att L skulle kunna få lite lunch, eftersom jag var övertygad om att han skulle somna i bilen hem... vilket han sedan också gjorde, för att vakna direkt vi kom hem igen, dvs efter 10 minuter ungefär... så hur den här eftermiddagen blir får vi allt se, om vi lyckas få honom att sova någon mer middag eller om det räcker med de där 10 minutrarna... det är frågan det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0