Playa del sol.

Efter att Ludvig sovit sin middagssömn, packade jag in oss och for till stranden, med ett mellanstopp hos min mormor och morfar. Oscar med familj kom till beachen ungefär samtidigt, följt av mamma, pappa och brosan en timme senare... Vi var där i ungefär 2½ timme, jag ljuger inte om jag säger att L var i vattnet 2 timmar av den tiden.... han fullkomligt älskar vattnet!

Så det som såg ut att vara sådant grått och trist väder i morse, det övergick till de där +21 och sol, OM inte fler grader än så. Var härligt på stranden. Lagomt varmt, solen stekte inte på en vilket var skönt...=)

Efter att vi var nöjda och belåtna med badandet, ja inte Ludvig då, han hade nog kunnat bada hela kvällen, så åkte vi återigen hem till mamma och pappa och hade mys i trädgården, ikväll med taco. Här slöt även M upp med oss andra, efter han varit till Byggmax en vända samt fixat hemma. Ludvig, han har dock en liten ovana att han vill inte vara där vi andra är utan bara springer iväg...

På kvällskvisten nu, så har Ludvigs farfar och farmor varit här. Farfar har kört bärlagret(sten) med traktorn så det kommit närmare den rätta platsen där vi nu får skotta ut det för hand... Så jag passade på att ta mig en löptur medan farmor busade med Ludvig.

Det gick sedan hyffsat fort att få L att somna för kvällen, ensam!

Nu lite tv, sen läggdags. Hoppas på en minst lika fin dag i morgon, så kanske det blir lite mer Playa del sol då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0