Regnet öser ner

Någon gräsklippning blev det inte. Regnet och åskan kom som ett brev på posten. Det bekymrade inte Ludvig ett dugg, trots att han låg ute i vagnen och sov.... fick väcka honom efter över 2 timmar!

Trots den långa middagssömnen, så har han varit trött hela kvällen och supermysig! Vilket jag tackar för eftersom vi varit ensamma sen klockan 17. Regnet har gjort att vi inte kunnat tagit oss utanför husets fyra väggar en enda minut.. John Blunds tidiga besök hos junior, gjorde också att vi gick och försökte sova kväller redan vid 19.30. Tro det eller ej, men 19.45 kunde jag smyga mig ut ur sovrummet....! Risken är ju därför överhängande att det blir en tiiiiiidig morgon i morgon bitti... och eftersom M kommer hem sent ikväll, så blir det jag som får pallra mig upp med honom... så jag kanske gör bäst i att slumra någon timme i soffan??


Som ni kanske märkt så har bloggen förändrats lite.. måste erkänna att jag är imponerad av mig själv, att jag lyckats få till det så pass... planen var att få in några bilder också i headern, men det visade sig vara en omöjlighet för mig att få till... men får låta det vara några dagar, så kanske jag kommer på det sen.. vem vet.


Kommentarer
Postat av: Inger

Va fint du gjort! Känns som en ny blogg ...



Skönt att du fick en lugn kväll ... vi hade det varmt, blött och trevligt!



kram mamma

2010-07-18 @ 11:37:27
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0