Derbyseger.

Yes. Vi lämnade planen ikväll med tre poäng. Härligt!

Nu blir det lite shill i soffan en stund, innan kudden väntar och en ny dag i morgon. I morgon är det åter dags för match. Istället för att träna, så väljer jag att lira med u-laget... det är ändå närmare till matchen i morgon än till träningen. Bara att hoppas att mina skavsår står ut en hel match. Är desutom tänkt att junior ska göra debut som supporter... om vädret tillåter vill säga...

Vi kan ha ett problem.... att få tag på Ludvigs enda-välling-som-duger.... bara att hoppas att antingen Maxi väljer att fylla på sina hyllor, eller att vi hittar på den någon annastans här i krokarna.... annars vet jag katten hur vi gör...

Kommentarer
Postat av: Lisa

De ska finnas på ICA och Citygross, kanske på Coop också men jag är lite osäker på det. Sen är det ju som du säger att det är upp till varje butik om de är så intresserade av att ta in dem.



Sugen på att köpa? :)



Hoppas allt är bra med hela familjen!

kram

2010-06-23 @ 22:50:48
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Lisa

Mmm, vi har haft problem med att de inte har sålt och sen är det så korta bäst-före datum så de hinner gå ut innan butikerna har sålt dem.



Himla kul att han tycker om dem :) Bra val! Hihi!



Vilka grötar/vällingar är det du är ute efter? Jag skulle kunna skicka lite till dig som en liten sommarpresent :)



Glad midsommar!

Kram

2010-06-24 @ 11:10:14
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0