En och samma bacill.

Pratade med coach i morse och meddelade min sjukhet. Vi skulle höras senare ikväll för att se hur jag mådde då och ta ställning till hur vi gör till helgen, eller i morgon... förkylningen har blivit värre under dagen och just nu är det snor överallt. Tacka vet jag nässpray. När jag är förkyld så är det okej med nässpray för min del, annars har jag ju lyckats vänja mig av med det efter kanske 10 års non-stop-användande.... Halsen har också tjocknat till lite mer, så svaret på hur det blir till helgen var rätt givet på förhand. Så nej, Östersund får klara sig utan mig i helgen. Återstår istället att se hur jag mår framemot söndag, om jag kan lira lite match med u-laget istället, eller om jag får lov ställa in även den... jag har iaf fått en mirakelkur av M att dricka, vad det innehåller det vet jag inte, men den gick ner.

Just ja, M har också ont i halsen. Så nu är hela familjen sjuk. Så vi har blivit smittade av en och samma bacill skulle man kunna tro... men vart tusan kommer det i från?

Lite fotboll nu och sen hoppas vi på en natt med mycket sömn... helst bara sömn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0