Hej lördag!

Dagen har sett ut som följande:

* vi tog oss upp alla 3 utan problem och hann i tid till min träning
* jag tränade och grabbarna kollade in Blge
* en sväng genom stan i Falun på marknaden
* lunch
* inhandlat växter på plantagen
* mathandling på City Gross, men tacka vet jag Ica Maxi.
* hemma igen --> packat upp allt inhandlat
* nu fixa dosa till i morgon
* BUS




I morgon lämnar vi Blge kl 08.30 med minibussar, lyfter från Bromma och landar i Umeå för match. Omvänt sedan tillbaka och beräknas vara i Blge igen vid 23-tiden. Hej söndag! Positivt: jag spelar!


Kommentarer
Postat av: Inger

Kör hårt och gör en bra match, håller tummarna och ska försöka komma ihåg att lyssna på radion.



Kram mamma

2010-06-05 @ 23:12:27
URL: http://snartmormor.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0