Mellandag.

Idag verkar det vara en mellandag vad det gäller väderbiten. Inte direkt strålande solsken, men heller inte kallt. Det är varmt och så, men det är lite lurt på himmelen att det ska bli en eller annan regnskur... vore nästan skönt till kvällens träning...

Efter att vi tagit oss upp i morse, dvs vid halv 9 och sen ätit frukost och så, så åkte vi till min farmor och hälsade på. Satt ute i två timmar och fikade och lekte och inspekterade alla saker som fanns där. Skönt med en stor gräsmatta att springa runt på tyckte L...

Ska nu försöka få i oss lite lunch jag och M, sen står det inte på förrän jag lär bege mig mot träningen...

Är tänkt att det under kvällens lopp skall komma lite grus och sten till oss också...

Planen är fortfarande att åka till Dammsjön i morgon, så det kanske dröjer några dagar nu tills nästa gång. Fast regnar det i morgon, så får vi se hur det blir...

Njut av sommaren i varje fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0