Milda makter.

Ikväll tog det mer än en evighet att få junior att somna. Det tog så pass lång tid, att vi t o m fick ta en paus för att jag skulle få lite mat i magen efter träningen och i och med det ny energi. Inte så att han var arg och så, men knölig till tusen och kunde inte ligga still. Kvällens läggning tog i runda slängar t v å timmar! Milda makter liksom.

Detta lovar inte alls gott, att han somnade först efter halv 11, då vi i morgon har en tid att passa. Ska vara på BVC i Mfjd för 1 årskontroll vid halv 9. Måste åka strax efter 8... och innan dess ska vi ta oss upp, klä på oss och äta frukost... så i morgon lär jag nog väcka herr junior...

Ska ta och se klart på programmet jag ser på, sen ska jag ropa på John Blund jag med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0