Nyklippt.

Igår kväll somnade L på rekord fart, ungefär samtidigt som klockan slog 21. Efter att ha varit vaken lite i morse när M smög upp, så somnade han sedan om och jag fick väcka honom vid 09! Annars hade vi aldrig hunnit till Vansbro och Tette till klockan 11. Så en riktig sjusovare har han varit i natt. Drygt att fylla år med andra ord.

Gårdagens paket innehöll en stor traktor med släp, liten traktor, duplo och en verktygslåda. Idag har det kommit en mindre traktor och en peng.

Klippningen av junior gick hur bra som helst måste jag säga. Trots sovmorgonen så var han lite pömsig och trött och satt still i mitt knä. Fanns mycket att se på, så huvudet gick fram och tillbaka, men still i knä satt han och sa i princip ingenting... så det här gick smärtfritt. Några hekto hår mindre har han nu också, vilket är bra. Nog varmt ändå med peruken han har. =)

Stannade hos farmor på vägen hem, så både jag och L fick lunch och busade lite. Hennes trapp var så klart en favorit. L slocknade sedan i bilen, så jag sprang in och gjorde slut på mina presentkort som jag hade och var på väg och gå ut... så fort jag stannade bilen hemma så vaknade L.. så dagens middagssömn har varit kort...

Planen för kvällen om inte regnet kommer, är att klippa gräset... det är min lediga kväll det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0